Říjen 2008

večeře: racio toastík (celozrný) 2 plátky 30% eidamu a plátek šunky
pohyb: běh 30 min,
+: 4 bonbony raffaello

Dneska hrozný.:(((. Měla jsem furt na něco fut ty pátky jsou strašný vždycky to pokazim. Jinak no dneska jdu na maturák tak se těšim, ale bohužel nebudu moc oželet večeři protože to by to pak dopadlo... Ale tak zase to beru tak , že budu celou noc na nahou na dost vysokých potpatkách a budem pařit osto šest.:) tak uvidim, jak to dopadne tak se mějte smějte papa:)))

30.10.2008

30. října 2008 v 14:50 Jídelníčky

snídaně: active Lehká a Fit- hrušková
svačina:banán
oběd: mnohozrný Fit rohlík
svačina: mistička čerstvě nakrájeného ananasu (od maminky;) )
večeře: 2 střední rajčátka
+: jeden Raffaello bombon
pohyb: hodka a půl v posilce=>makačka:)

Tak dnešek nějak vůbec nebyl zajímavej, škola=>nuda, pak jsem šla do města a koupila jsem si úžasnou červenou no spíš rudou kabelku(spíš brašnu:-D ) k tomu skvělýmu kabátu a kozačkám:)...No myslim, že až se takhle oblíknu a vyrazim ,tak si budu připadat o pár let straší , ale strašně se mi to líbí a navíc je to přece "módní" sice to neni to nejpodstatnější, ale taky na tom záleží, ale nejdůležitější je , že se mi to líbí, že jo ? ;) ....No a jinak jídlo...no zatim to ani nejde pořádně zhodnotit, ale snad to nepokazim, večer jdu na hoďku a půl do posilovny tak se těšim .... Tak se mějte papa

29.10.2008

29. října 2008 v 17:47 Jídelníčky
snídaně: Activie nápoj Lehký a Fit- rybízový
svačina: jeden trojúhelníček sýru Veselá Kráva -Lehká
oběd: Losos od včera co mi zbylo
svačina: activie Lehká a Fit - ananasová
večeře: mandarinka
pohyb: dneska totálně vůbec nic , měla jsem fůru učení a nějak jsem nestíhala to je strašný
+: dneská žádnej prohřešek jupíííí

Jinak dnešek byl celej jen a jen o učení, takže jsem vážně vůbec nic nestíhala dělat a ted večer jdu do divadla ,přítel mě vytáhl, tak musim ,tak jsem zvědavá jaký to bude . Jmenuje se to : Když ty, tak já taky, miláčku . No recenze jsou na to různý a hrajou tam celkem i známí herci ,tak uvidíme uvidíme....zejtra vám napíšu , jaký to bylo:) Bohužel mi dneska už končej podzimní prázdniny a zejtra do školy achjo je to tak nespravedlivý, že ostatní střední školy maj volno, ale my ne , my se musíme učit:-P

28.10.2008

29. října 2008 v 17:40 Jídelníčky
snídaně: activie Lehká a Fit - višňová

svačina: mandarinka

oběd: Losos se sezamovými semínky a brambory

svačina: activie Lehká a Fit - malinová

večeře: 2 plátky sýru zatočený v plátku kuřecí šunky (bez ničeho, jen tak)

pohyb: půl denní a dosti náročnej úklid bytu(byla jsem vážně grogy) a pak už jen procházka venku :(stydim se

+: několik medvídků Haribo mňam jsem na ně strašně moooc ulítlá

Tak tento den , byl takový divný. Šla jsem spát v 1 v noci a mamina už mě aktivně zbudila v půl 8 šílený. Prej proto, že nás čekal velký úklid. No měla pravdu šíleně mě honila vážně. To počasí bylo taky šílený, akorát tak pro spánek , nebyla jsem po tom úklidu vůbec ničeho schopná. Ale pak jsem se rozhodla , že vytáhnu přítele ven. Tak jsme se šli vyvenčit. No a venku mi přišla zpráva, jestlii nechci jít s kámošema někam posedět no a tak nakonec se můj večer protáhl až do půl 12 , kdy jsem přišla domu.

27.10.2008

27. října 2008 v 17:29 Jídelníčky
snídaně: Activie Lehká a Fit - hrušková
svačina: -----
oběd: těstovinový salát
svačina: chalva 50g
večeře: banán, mandarinka, pár kuliček hroznového vína a 4 plátky 30% eidamu
pohyb: celodenní chození po obchodech, vážně strašně mooooc unavující

Dneska jsem byla po nákupech:). Sice jsem čekala , že si toho nakoupim víc , ale nakonec nejsem až tak sklamaná. KOupila jsem si úžasný kozačky, pak hodinky Esprit fakt krásný, ale dostanu je až pod stromeček...a to už neni přece zas tak daleko a pak mini spacák na cesty , kterej teď docela nutně potřebuju. No a teď k jídlu. Ráno jsem musela stávat už v 5:45 takže snídaně byla skoro z donucení maminy a pak jsem do oběda nic nejdela . Na obědě jsme byli v restauraci a po dloooouuuuhym zvažování jsem si dala těstovinovej salát. Byl NECHUTNEJ!!!! hodně jsem litovala, že jsem si ho vybrala, nesnědla jsem skoro nic. No, ale na druhou stranu, apsoň jsem se nenacpala. A když jsme přijeli po celodennim nakupování nakupování vyčerpaná domu, tak se na mě sesypal mega hlad ,tak jsem asi právě proto toho snědla tolik. Jinak jsem žádný prohřešky neměla , vlastně jsem ani neměla možnost :-D Jinak ta chalva to je takový to jakýsi slunečnicový co prodávaj v obchodních centrech v takových těch stáncích s např. různými oříšky v čokoládě atd....určitě víte;)

26.10.2008

26. října 2008 v 21:32 Jídelníčky
snídaně: activia Lehká a fit - malinová

oběd: pangasius zapečený se sýrem rajčaty a žlutou paprikou + upečený brambory na sucho

svačina: banán

večeře: activia Lehká a fit - višňová

+ : bohužel jsem se neudržela a snědla jsem pár plátků kuřecí šunky a dva plátky sýru ...achjo:-(

pohyb: 55 min. běhu na orbitrecku

Pooommóóóócccc :-(

26. října 2008 v 19:49 Citové výlevy

Ty jo jsem absolutně v prdeli!!!!!!!!!!!!!

Velký návrat :)

26. října 2008 v 12:11 Citové výlevy
Ahoj všici:), delší dobu jsem se tady neukázala a vlastně ani nevim proč. MOžná proto, že jsem teď měla a mám plno starostí , nedostatek času a hlavně taky ta moje lenost. V hubnutí dále pokračuji, sice to jde pomalu, ale tak lepší než nic:) JIm tak nějak přiměřeně, ale nejhorší moje prohřešky jsou sladký jídla a buchty atd. HRŮZA!!!!!!!!!!! No jinak od tý doby co jsem tady nebyla se můj život otočil o 180° sama tomu nemůžu uvěřit a nevim, jestli je to dobrá změna. Jestli už někdo přečetl minulý články tak ví o panu "dokonalém" , ale ten už neni. Ten víkend , který je tady naposled popsán byl s ním absolutně fantastický, ale ve středu po tom, mi řekl , že exituje ještě jedna holka, která se mu taky moc líbí a že se rozhodl pro ní. No milá zpráva to nebyla, to mi asi každý uvěří, ale tak už je to částečně zamnou. Nejhorší je , že o mně začal "usilovat" jeho kamarád. Je fakt hrozně hodnej a asi mě vážně má rád a prostě už ani nemůžu couvnout a to , ikdybych chtěla. Dá se říct, že spolu randíme tak měsíc , ale to bylo takový to maximálně 2x týdně jsme se viděli a to byl zázrak. NO a on se mě včera zeptal, jestli bych nechtěla být už jako "oficiálně" jeho přítelkyní . No řekla jsem , že jo , ale nevim, jestli to byla dobrá volba. Furt myslim na pana"dokonalýho" a jemu to s tou druhou holkou nevyšlo a myslim si , že teď taky tak lehce lituje, jak se rozhodl, jenže už to teď asi ani jeden nezměníme. Včera jsme byla celá parta posedět v jednom klubu a byl tam teď už můj přítel a taky pan" dokonalý" no já si nemůžu pomoct, ale on mě strašně přitahuje a hrozně ráda si s nim povídám, ale přitom to nejde:( Holky to si neumíte představit, jak je to těžký:´( ... Taky je pro mě hrozný, že vim, že mě "už bohužel" můj přítel strašně máááá mooooc rád a já jeho téměř vůbec(je pravda, že něco k němu cítím, ale je to docela slabý) . A já mu nedokážu ublížit, tak asi budu nadále ubližovat sobě, třeba si zvyknu a bude to fajn, ale třeba ne ....No hrozná představa achjooo.:(